Ogłoszenie z dnia 2024-07-26 - Ogłoszenie o rozpoczęciu procedury zakupowej na realizację zadania pn. Remont i wymiana istniejących utwardzeń oraz wykonanie nowych na terenie cmentarza katolickiego w Brańsku – zagospodarowanie terenu w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Tytuł | Ogłoszenie o rozpoczęciu procedury zakupowej na realizację zadania pn. Remont i wymiana istniejących utwardzeń oraz wykonanie nowych na terenie cmentarza katolickiego w Brańsku – zagospodarowanie terenu w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków |
---|---|
Data wydania | 2024-07-26 |
Ogłoszenie o rozpoczęciu procedury zakupowej na realizację zadania pn.
Remont i wymiana istniejących utwardzeń
oraz wykonanie nowych na terenie cmentarza katolickiego w Brańsku –
zagospodarowanie terenu
w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Na podstawie § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r., Miasto Brańsk zawiadamia o rozpoczęciu postępowania zakupowego na realizację zadania pn. Remont i wymiana istniejących utwardzeń oraz wykonanie nowych na terenie cmentarza katolickiego w Brańsku – zagospodarowanie terenu.
Prowadzącym postępowanie zakupowe jest:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny
- Kościelna 3
17-120 Brańsk
NIP 543-14-45-413
REGON 040094530
tel. 85 7375027
Osoba do kontaktu:
ks. dr Andrzej Ulaczyk
Poniżej szczegóły zapytania:
- Zapytanie ofertowe
- Formularz ofertowy – Załącznik nr 1
- Wzór umowy – Załącznik nr 2
- Program robót budowlanych – Załącznik nr 3
- Przedmiar robót – Załącznik nr 4
Burmistrz Miasta Brańsk
Agata Puchalska